Anem al Bibliobús

Els alumnes de Tercer han començat a anar al Bibliobús. Cada divendres el Bibliobús aparca davant de l’escola i els alumnes poden anar a buscar  llibres.

La Júlia de tercer ens ho explica:

“El Bibliobús té molts llibres i per poder agafar un o dos llibres et donen un full que has d’omplir i el divendres el tornes firmat. Llavors et donen un carnet i ja podràs agafat els llibres que vulguis i després tornar-los”

bibliobus dins bibliobus

Què és el que més us agrada del Bibliobús?

Què acostumeu a agafar: llibres, revistes, pel·lícules?

2 comentaris a “Anem al Bibliobús”

1. Ami la veritat em va molt be perquè quan estic a casa i no tinc llibre per llegir dic Divendres anire al Bibliobus. Ami el que mes m’agrada del Bibliobus es que pots agafar llibres d’animals, menualitats,cómics… Jo acostumo agafar llibres. 😉

Deixa un comentari