Biciletada Font-rúbia

Després de l’èxit que va tenir la bicicletada del curs passat, aquest curs, famílies i mestres, ens hem proposat fer-ne dues o tres.

Així doncs, després d’una bona organització tant de les famílies voluntàries com de les mestres, ahir, la gran majoria d’alumnes de l’escola, van arribar a l’escola amb bicicleta.  Més de 60 alumnes, algunes famílies i mestres, van anar-se incorporant a les tres rutes que hi havia.

Aquesta activitat ha servit per conscienciar que és possible arribar a l’escola cuidant el  planeta, i animem a les famílies a venir , sempre que sigui possible, sense utilitzar el cotxe.

3 comentaris a “Biciletada Font-rúbia”