10-11 maig: Instal·lem els troncs al pati!

Ja fa dos cursos que l’alumnat de Cicle Mitjà va començar a treballar en un projecte de modificació dels patis de l’escola. El curs passat la Junta de l’AMPA i les mestres de l’escola vam reactivar aquesta tasca i vam convocar una jornada amb el nom «Imaginem un nou pati» per pensar com voldríem millorar un espai fonamental de relacions, d’aprenentatge, de descoberta i de moltes altres activitats beneficioses per als infants.

Vam acabar el curs 2017-2018 amb una jornada de feina en què vam pintar un mural i vam instal·lar un rocòdrom i un espai d’experimentació musical.

Ara arribem a una nova fase del projecte on després de tot el curs preparant uns troncs de pi la següent jornada de feina estarà dedicada a construir un sorral i zones d’equilibris.

Ens agradaria comptar amb la vostra ajuda per poder fer un pas endavant al procés de millora del pati dels nostres fills i filles

Qualsevol pregunta o proposta, la podeu fer arribar als correus electrònics de l’AMPA o l’Escola: ampafontrubia@gmail.com o a8017244@xtec.cat

Més informació:

Millora del pati