COLÒNIES A CAL DIABLE

Projecte Bloc: Cal Diable

Vam anar a Cal Diable que està a Pontons. Teníem molts nervis d’anar a Cal Diable.

Vam anar  amb autocar, vam arribar a la casa de colònies, deien que hi  havia un pingüí  però no ens ho creiem. Tenien normes de les “P” (no agafar i no llençar) els pals,  les pedres i les pinyes del terra.

Totes teníem ganes de dormir a la llitera de dalt, al sostre hi havia unes estrelles florescents que brillaven a la nit. Per dinar vam fer 3 grups per a parar taula mentre estaven el pati i cridaven al grup 1 després el grup 2 i després el grup 3. Per dinar vam Menjar arròs amb tomàquet i de segon salsitxa amb xips I préssec amb almívar. Tot estava molt bo.

IMG-20160517-WA0003IMG-20160517-WA0004 IMG-20160517-WA0005

ACTIVITAT DEL PA

La vam fer el dimarts 17 per la tarda. Ingredients: sal, farina, llevat i aigua. Vam fer l’ activitat al menjador. La vam fer amb els alumnes de 1r i la nostra classe de 2n i els monitors Roger i Marta. Vam barrejar els ingredients remenant. Després ens van donar un tros de massa per cadascú, vam fer la forma que volíem fins que el vam ficar al forn. Va ser superguai!!! El dijous ens el van donar  a l’ escola i… que bo!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ACTIVITAT DE LA GRANJA

El  primer  dia de co
lònies, després de dinar vam anar  a la granja a conèixer els  animals. Primer vam veure les ovelles i les cabres, porcs, conills, tortugues, oques  i  gallines. Vam anar a donar  menjar el  cavall  nan, i el ruc i vam agafar conills. I  vam tocar ovelles i cabres i  els hi vam  donar menjar.

ENS  HO VAM PASSAR MOLT BÉ !!!

ACTIVITAT DE NIT

A la nit de cal diable, estàvem 1r i 2n i un indi va venir. Havíem  de fer un joc per ser indis. El joc tractava de  que hi havia 2 grups. Un equip tenia un macarró i el tenia que portar al cistell amagat de l´ equip contrari a qui el pillaven tenien 10 segons per buscar-li pel cos el macarró.

I nos van cantar 2 cançons eren molt boniques.

Quan vam anar a dormir la Reyes ens va explicar un conte. Que bé que vam dormir i enseguida!

IMG-20160517-WA0008

ACTIVITAT AL BOSC

A Cal Diable una de les activitats que més ens va agradar va ser fer una cabanya i anar pel bosc per grups. A les cabanyes i va haver-hi ferits però tot es va arreglar, vam fer cabanyes mooolt grans amb pals i troncs. Desprès  vam anar al bosc amb les brúixoles, pensàvem que ens anàvem a perdre però tots junts ho vam aconseguir, hi havia pistes que eren cartells de quantes passes havíem de fer i a quants graus havíem de posar a les brúixoles. Va ser molt divertit!!!!!!

VAM DINAR, JUGAR UNA ESTONA I CAP A CASA!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA IMG-20160517-WA0007

Escrit pel alumnes de 2n

26 Comentaris a to “COLÒNIES A CAL DIABLE”

1. Assumpta

Holaaaaaaa a tots,
    Adriana,Marina,Luís,Arés,Jordi, Judit, Roger, Gina, Julen, Foix, Uriel, i tota la colla de primer.
    Com esteu? Quines fotos mes divertides, quantes coses que heu fet! a cada foto es veu que us ho esteu passant molt bé, m’heu fet delir molt, fins aviat!!!
    Petons per tots

2. Gina Ferrer Olivella

em va agradar moltisim!!!

3. Arés Ferré Rosell

Mu baix passar molt be sobre tot tocar conills.

4. Gina Ferrer Olivella

hola soc la Gina em va agradar moltisim quan estavam dorminse sentia un ggggg era el movil de la Laura a la nit vam dormir molt be paro a mitga nit es va sentir un cop de cap a la pared era la Judit!!!

5. Foix Benet Martin

Hola soc la Foix i mo vaix pasar molt bè.

6. Julen Iñiguez de Gordoa Muriel

Hola a toootss!!! Soc el Iñiguez jajajajajaja em ba encantar

7. jordi

mu vaig pasa mol be i juga al pati

8. Luis mata ernandez

hola soc el luis . Em ba agrada .

9. uriel

Hola amb baix pesar molt be al dinar estava mol bo .

10. Adriana

Mo vaig pasar molt ve em ba agradar molt les colonies a cal diable la granja em va agradar molt i
    els conills em van agradar molt.

11. rebeca

vem anar pel bosc i vam truba una paxada de porc sangla
    i vam munta cabanyas

12. jana

vam anar al bosc i vam fer cabanyas al bosc tambe vem fe pa

13. biel

soc el biel roridorigez orga vam juga a la ragola

14. noa

vam fe pa tambe vam juga a la nit am la llinterna

15. anna

bem ana al bosc i tamve vem fe pa

16. axeran

hola soc axeran vam fer pa al mengador i tambe i vem sortir amb bruxula i la gosa ens
    va perseguir i vam sortir corens.

17. martin

no vax ana da culonias

18. pau

vaig ana de culonias a cal diapla

19. felix

vem fe pa i tambe vem construi cavanas el vosc vem durmi vem guga a la xaranca

20. aitana

cal diabla vem fe gocs de nit

21. marc

vam fer pa tambe vem jugar a la jaranca

22. eric

Vam estar dos dies a cal diable i me lo vaig pasar pipa

23. max

vam jogar a la xaranga i vem veura la granja

24. eloi

em anat a cal dia ble i bem jugar a la xaranca

25. Roc

Vam anar a vista la granja i van dona manja als animals.

26. gina

em va agradar moltisim i quant vam fer el pa em va agra tot molllllltttttiiiiissssiiimmmmmm!!!!!!!!!!!!
    toooooooot