Cantània

El divendres 31 de maig els alumnes de 5è i 6è van anar a la Cantània a l’auditori de Barcelona.

Van  anar 19 escoles i mes o menys hi havia uns 800 nens. Per anar a Barcelona vam haver d’anar a l’estació de tren de Vilafranca. La nostra parada va ser la de l’Arc de Triomf. Vam passar el matí al  parc de la Ciutadella i vam poder fer el que ens donés la gana menys sortir del parc. Després vam dinar davant del teatre Nacional de Catalunya. Quan vam acabar de dinar vam anar a fer l’assaig i va sortir una mica malament però després vam fer la cantata de Brossa i va sortir genial. Va ser un dia fantàstic!

Podeu veure unes quantes fotos fent click aquí!

Sergi i Marina

2 Comentaris a to “Cantània”

1. Sergi

amb va agradar anar al parc de la Ciutadella