Projecte: La nostra escola

Finalment… ja el tenim aquí!!

Aquest tercer trimestre hem estat elaborant aquest últim projecte de presentació de la nostra escola. Hem estat treballant en tres grups: instal·lacions, infantil i primària. Cada un de nosaltres s’ha fet càrrec de pensar què volíem destacar del nostre apartat, redactar el text a explicar, fer la gravació de les imatges i de la veu en off, demanar la col·laboració de mestres, coordinar horaris per a poder anar a gravar activitats… i finalment editar-ho tot per acabar presentant aquest vídeo.

Esperem que us agradi!

19 Comentaris a to “Projecte: La nostra escola”

1. Duna

Hola, trobo que a quedat molt bé i ha sigut molt divertit fer- l’ho amb els companys de la classe.

2. Sònia Navarro

Nois i noies de 6è… US FELICITO!!!!! Quin treball més maco i tan ben fet !!!! M’encanta!!!!

3. Carla O.

Estic amb tu Duna,tot i que el principi semblaba molt complicat de fer penso que ens en hem ensortit prou bé. 🙂

4. Núria

Ha quedat molt guai!!!
    Jo no em pensaba que quedaría així ni de bon tros! Crec que hem fet bastanta bona feina ja que ens ha costat molt i segurament que hem marejat una mica a tots els mestres quedant els dies per gravar… 😉
    Bé, hi ha detalls que es poden millorar però dintre de tot, l’ho important és que haguem gaudit i après!! M’ha agradat molt fer-l’ho!

5. David Toro

Ens a sortit bastant bé

6. Núria

* pensava

7. Gal·la

Ha quedat xulissim!!!!! Es molt intresant… de veritat que us ha sortit molt bé per lo dificil que es!! Felicitats nois. 😉

8. Anna Soler

Moltes felicitats nois i noies de sisè!
    Us ha quedat molt xulo i heu fet molt bona feina ! Realment, mirant-lo es reconeix bona part del dia a dia de l’escola. Era un repte difícil el que us havíeu proposat però vist el resultat crec que ha quedat súper-assolit!!

9. Natàlia

Ai, m’ha emocionat i tot… tants anys en aquesta escola i aquest serà el meu darrer any… Gràcies per deixar-me aquest record tan bonic, de veritat nois i noies, heu fet una feina espectacular. Me’l guardaré com un tresor 😉

10. Pau Morte

Ei!!! Moltes felicitats per tota la feina què heu fet!! Un video guapíssim! Una bonica manera d’acomiadar-se de l’escola en el vostre últim any. Congratulations!!

11. Montse Zafra Soler

M’HA AGRADAT MOLT EL VOSTRE TREBALL! BONA FEINA NOIS!!! : )

12. Clàudia Roig

Ha quedat de maravella!!!
    La veritat esque no pensava que sortís tan bé!

13. Clàudia Aguilar

Sí, és cert que és un molt bon record que tindrem de la nostra escola pensant també en el temps que hem dedicat en fer un projecte tan xulo! De veritat que vull donar l’enhorabona a la resta de la classe, pel gran treball que hem fet. No m’esperava que quedés tan bé!
    És una pena enorme que haguem de deixar aquesta escola aquest any ja…

14. Arés Farré

Ho heu fet molt bé ha cadat super xulo!!!!
    Sou uns artistes !!!!
    Aixi podreu arribar molt lluny!

15. Josep M. Rovira

Molt bé.
    Moltes felicitats, es un gran reportatge de l’escola.
    Molt professional.
    Animar-vos a continuar a fer més activitats d’aquets tipus, ja siguin videos o projectes amb altres suports perquè heu demostrat que sabeu fer-ho molt be.

16. Gerard Arazo

M’agradat molt el video .
    Felicitats a 6é per aquest progecte !!!!
    Molt bé.

17. SOUAD