Treballem el cànon

Els alumnes i les alumnes de 5è estem treballant el cànon amb la nostra nova mestra de música, la Laura!!

Mireu com sona… què us sembla?

9 Comentaris a to “Treballem el cànon”

1. Iris

Això sona de meravella!!! Trobo que canteu molt bé i que estàveu molt concentrats per no confondre-us amb l’altre grup! Tinc ganes de sentir més cançons!!

2. Núria

Em va agradar molt fer-ho! Tot i que el nostre grup cantàvem més fort que l’altre…Per ser el primer cànon està bastant bé!!!

3. Clàudia Aguilar

Sí! Ha quedat molt bé per ser el primer cop! També cal dir que la Laura ens fa fer coses molt divertides perquè ens ho passem bé!!

4. ariadna

Ha quedat super bé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. carla lopez

Que be que ens a quedat noies, cantem masa be.

6. Candela

Us ha quedat molt bé. Es molt divertit i es nota que hos heu esforçat. Molt bé!!!!

7. Natàlia

Oh! Que bé que sona! Canteu súper bé! Enhorabona!

8. Esther

Moooolt bé!!! És fantàstic poder escoltar com canteu des de la Web de l’escola. Ara en voldrem més.

9. Laura.F

Que no decaigui la motivació!! Dimarts més i millor 🙂