Butlletí de setembre

BENVINGUTS I BENVINGUDES!!!

Comencem el curs amb ganes i energies renovades. Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molt bon curs del 50è Aniversari!!

BUTLLETINS D’INFORMES DE QUALIFICACIONS  CURS 2018-19

Les famílies dels alumnes de segon a sisè que a final de juny no vau venir a buscar l’informe de qualificacions de l’avaluació final heu de passar per Secretaria de l’Escola a recollir-lo.

PROTOCOL DE CARMANYOLA I DOCUMENT DE RESPONSABILITAT

Si els vostres fills fan ús del servei de carmanyoles recordeu passar per Secretaria per recollir el Protocol d’aquest any i signar el Document de Responsabilitat. És important que feu aquest tràmit el més aviat possible durant aquest mes.

ROBÒTICA

CICLE MITJÀ

El primer grup d’alumnes de Cicle Mitjà comença la robòtica el divendres dia 20 de setembre i acabaran les 10 sessions el dia 29 de novembre.

El segon grup d’alumnes de Cicle Mitjà iniciarà les sessions el divendres 28 de febrer i acabaran el 29 de maig.

CICLE SUPERIOR

El primer grup de Cicle Superior comença l’activitat de robòtica el dimecres 2 d’octubre i acaba l’11 de desembre.

El segon grup l’iniciarà dimecres 8 de gener i acabaran el 18 de març.

CAMP D’APRENENTATGE DE JUNEDA

Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior els dies 21, 22 i 23 d’octubre aniran de Camp d’Aprenentatge a Juneda a la comarca de les Garrigues.

Per les famílies implicades us adjuntem un full amb la informació econòmica que l’heu de retornar a l’escola.

PAGAMENTS MES DE SETEMBRE

Durant aquest mes de setembre us recordem que es farà el cobrament de l’agenda i llibre, el material manipulatiu i jocs didàctics i la bestreta del Camp d’Aprenentatge.

AGENDA I LLIBRE MATERIAL MANIPULATIU I JOCS DIDÀCTICS BESTRETA CAMP D’APRENENTATGE
INFANTIL 40€
1r 24’06€ 25€
2n 24’06€ 25€
3r 20’16€ 25€ 20€
4t 20’16€ 25€ 20€
20’16€ 25€ 20€

CALENDARI I HORARI DE  LES REUNIONS DE NIVELL

El calendari i horari de les reunions de nivell d’aquest curs serà el següent:

Reunió de P3 Dimecres 9 d’octubre, a les 17h.
Reunió de P4 Dimecres 9 d’octubre, a les 17h.
Reunió de P5 Dimecres 9 d’octubre, a les 17h.
Reunió de Primer Dimarts 8 d’octubre, a les 17h.
Reunió de Segon Dimarts 8 d’octubre, a les 17h.
Reunió de Tercer Dilluns 30 de setembre, a les 17h.
Reunió de Quart Dilluns 30 de setembre, a les 17h.
Reunió de Cinquè Dilluns 7 d’octubre, a les 17h.
Reunió de Sisè Dilluns 7 d’octubre, a les 17h.

És important la vostra assistència per tal de conèixer les  tasques que els vostres fills/es realitzen mentre estan a l’escola. Per això necessitem saber si esteu assabentades de la reunió i si hi assistireu. Podeu enviar un correu a la següent adreça: a8017244@xtec.cat

Moltes gràcies.