Cantània

El divendres 31 de maig els alumnes de 5è i 6è van anar a la Cantània a l’auditori de Barcelona.

Van  anar 19 escoles i mes o menys hi havia uns 800 nens. Per anar a Barcelona vam haver d’anar a l’estació de tren de Vilafranca. La nostra parada va ser la de l’Arc de Triomf. Vam passar el matí al  parc de la Ciutadella i vam poder fer el que ens donés la gana menys sortir del parc. Després vam dinar davant del teatre Nacional de Catalunya. Quan vam acabar de dinar vam anar a fer l’assaig i va sortir una mica malament però després vam fer la cantata de Brossa i va sortir genial. Va ser un dia fantàstic!

Podeu veure unes quantes fotos fent click aquí!

Sergi i Marina

5 comentaris a “Cantània”

1. Va ser una experiencia molt guay i com va ser la primera vegada que es fa en aquest cole dons estic molt contentaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Respon
  2. Va ser una molt bona experiencia i molt divertida. va ser una llastima que la Olga no pogues venir….
    igualment amb la Nerea ens ho vam passar de lo mes be!! va ser molt guai!! jo hi tornaria!!

Respon