Celebrem la Castanyadaa..i una mica de Halloween

El divendres 28 d0octubre vam celebrar la Castanyada.

El dia anterior els alumnes d’infantil i cicle inicial van treballar la recepta tot preparant panellets, i els de cicle mitjà, al taller de cooking, van preparar carrot balls and coconut balls. Tot estava a punt per la celebració.

El divendres al mati, tota l’escola vam observar totes les manualitats amb objectes de la natura que havíem preparat. Són uns artistes! i es van realitzar activitats relacionades amb l’assignatura que tocava i la castanyada, o Halloween si tocava anglés.

Us deixem algunes fotografies dels break outs i answer the rooms que van fer:

A la tarda, vam celebrar la Castanyada. Va venir la Castanyera i va escoltar les nostres cançons i poesies, i va gaudir amb els nostres balls. Tot seguit, vam menjar les castanyes, panellets i balls.

Ens ho vam passar molt bé!