Colònies a la Marinada

Hola a tothom!!!!

Els nens i nenes de 1r i 2n fa uns dies que vam anar de colònies. Ara ja estem de nou en la nostra rutina a l’escola, recuperats del tot. No obstant, trobem a faltar la convivència d’aquells dies perquè ens ho passarem d’allò més bé. Sobretot a la nit…amb el joc del Pirata i les llanternes. Sabíeu que finalment no va aparèixer el Pirata Potacrec? Ens va sorprendre l’avi Miquel, un vell pescador amb un fum d’històries per contar!

AH! Que no us hem dit on vam estar!!!! Vam anar a La Marinada, una casa de colònies a Cambrils. Ens va encantar estar allà, vam fer moltes activitats i, també, vam menjar bona cosa. Clar, havíem d’agafar molta energia perquè els dies eren molt intensos.

Sabem que vam estar poc temps, però no ens va faltar de res. Vam anar al port i vam visitar La Llotja, que és el lloc on es compra el peix que després ens venen; vam passejar amb vaixell, bona música i vistes espectaculars on també vam poder entrar al punt de comandament; vam agafar crancs a la platja i vam aprendre molts noms nous, com per exemple que són les escopinyes, els peus de cabrit o els barretets.

La nit, com ja hem dit, va ser molt divertida. Tot i que, encara que no ho diguem, una miqueta de por podria ser que tinguérem alguns ja que vam estar per les fosques i vam trobar monedes al bosc. Després, amb tanta diversió i emoció a veure qui s’adormia… serà per anècdotes!

Ah! I què dir de l’espai tan gran per jugar a jocs lliures. Quan vam veure aquella pista tan gran per poder jugar a futbol a molts se’ns van il·luminar els ulls. A la resta, tampoc ens faltava espai per poder jugar. Vam coincidir amb dues escoles més i hi havia molts nens i nenes per allà.

Tots ens van tractar molt bé, sobretot els monitors que eren molt simpàtics i divertits!

Us deixem algunes fotos de la nostra estada a La Marinada i així us feu  una idea de tot el que us contem!

Gràcies per llegir-nos!!!

1 comentari a “Colònies a la Marinada”