Descobrim Grabuac

Bon dia a tothom!!

El passat dijous dia 6 de juny tots els nens i nenes de l’escola, acompanyats de totes les mestres i famílies, vam anar d’excursió al barri de Grabuac. A les 9h del matí, els de primària ens vam trobar tots a les grades i vam començar a caminar Carrerada amunt acompanyats d’un bon solet. Quan vam arribar a Grabuac, vam esmorzar i ens vam posar per grups per començar la gimkana que ens va permetre conèixer més el barri.

Els nens i nenes d’infantil, van fer un tros amb autocar i un tros a peu. Quan van arribar, també van haver de buscar i trobar diversos indrets del pati.

Vam dinar tots junts i vam poder jugar una bona estona fins que va arribar l’hora de desfer el camí de nou cap a l’escola!

Aquí podeu veure les fotos de la jornada!!