Educació Física

Benvolgudes famílies:

Davant de la varietat de necessitats de cada alumne i de cada família, però tenint en compte la necessitat de tots de seguir la recomanació de la OMS de realitzar activitat física 60 minuts al dia, i de continuar treballant els continguts de l’assignatura d’Educació Física, he preparat una experiència de comunicació interactiva  on hi podeu trobar recull d’activitats variades, per a tots els nivells i per tots els gustos, i sobretot mot divertides.

Algunes de les activitats que hi podeu trobar seran les tasques setmanals quehaureu de presentar (enviant-me una fotografia, un vídeo curt o un comentari de com ha anat) i d’altres són voluntàries.

Us recomano que hi feu un cop d’ull per trobar tot el que hi ha.

Aquesta pàgina estarà en contínua construcció, ja veureu que encara falten apartats, i si hi ha algú que troba a faltar alguna activitat m’ho podeu dir i ho inclouré.

L’enllaç és el següent:

PHYSICAL EDUCATION AT HOME by Ester Torrens

Sóc un bloc de text. Feu clic al botó Edita per canviar aquest text. Lorem Ipsum és un text de farciment usat per la indústria de la tipografia i la impremta.

CIRCUIT D’ORIENTACIÓ ESCOLA FONT-RÚBIA

Ara que es pot sortir al carrer hem d’aprofitar per realitzar activitat física pel nostre Municipi i gaudir de l’entorn que tenim.

Aquest curs ens quedarà pendent la sortida conjunta a l’entorn. Per això us proposem un circuit d’orientació pel vostre barri, i qui s’animi, per tot el municipi.

Com funciona:

1. Obrir el Mapa de Google Maps de La Cursa d’Orientació Escola Font-rubí o el mapa pdf de cada barri (no es veu tant bé):

-Guardiola centre i Can Rovireta.

-Les Casetes d’en Raspall.

-Can Castellví

-L’Alzinar .

-Montjuic i alzina sud.

-La Fanga.

– Rovira Roja.

Hi ha balises col·locades per tots els barris que tenim alumnes.

2. En el mapa hi ha indicat la ubicació de cada balisa amb un logo verd ‘un nen corrent i una o dues lletres. Heu de trobar el punt, buscar la balisa i annotar el número que té  (Si obriu el punt de google maps, hi ha la foto del lloc on està amagada la balisa).

Aqui teniu la relació de totes les balises amb la lletra que li correspòn i la fotografia d’on està amagada. Al costat podeu annotar el número de la balisa.

Una altra opció és fer una foto de cada balisa que trobeu.

No es pot tocar cap balisa.

3. Podeu fer el circuit caminant, corrent o amb bicicleta i pot durar tots els dies que volgueu.

Enllaç a Google Maps:

Gaudiu molt!