El primer plenari de l’escola

El passat divendres 30 de setembre a les 9,30h al gimnàs de l’escola va tenir lloc el primer Plenari de l’escola Font-rúbia.

Ens vam trobar tot l’alumnat i mestres per posar en comú i consensuar “què necessitem per estar bé a l’escola”.

Així, durant tot aquest mes s’ha fet un treball de tutoria amb els diferents grups, parlant, fent pluja d’idees i acordant sobre “què necessitem i què demanem” tenint en compte diferents paràmetres:

• Un/a mateix/a
  • Els/les companys/es
  • Les mestres i monitores

El dia del Plenari cada grup portava un portaveu encarregat d’anomenar els diferents aspectes que consideraven importants i imprescindibles pel benestar de tothom.

Així, el plenari ha sigut el colofó final d’un procés molt maco i interessant en el que, entre iguals, han hagut de concretar i posar-se d’acord en el que ens és essencial.

L’essencial, hem estat tots i totes d’acord, té a veure amb l’estima, el reconeixement de l’altre i d’un mateix, el respecte mutu, l’escolta i la comprensió.

Us deixem l’acta de la sessió i esperem que la valoreu tant positivament com nosaltres.