Els de Tercer estem aprenent a Multiplicar

Els alumnes de tercer  estem aprenent a multiplicar.

Els alumnes ja se saben les taules de multiplicar, i per això ja estem aprenent a multiplicar emportant.

Gràcies a que se saben les taules tant bé, poden jugar a uns jocs matemàtics molt divertits.

“Són uns jocs que es fan per aprendre més bé les taules de multiplicar. Es tracta, per exemple, d’una carrera de cotxes a la pissarra digital. A la part de baix et surten uns botonets  que et posen multiplicacions i a sota t’indica possibles resultats. Has de clicar el resultat correcte i així el cotxe avança més ràpid. Si no en falles cap i contestes ràpid guanyes la carrera” diu la Leyre.

Cliqueu al següent enllaç per poder jugar quan volgueu:   Jocs de multiplicacions

1 comentari a “Els de Tercer estem aprenent a Multiplicar”

Deixa un comentari