Fem Psicomotricitat

Els alumnes d’Infantil han començat la pràctica de la Psicomotricitat. Hem anat tant a la sala de Psicomotricitat com al gimnàs per tal d’afavorir la varietat de possibilitats que ofereix cada espai.

A través de la psicomotricitat volem contribuir al desenvolupament harmònic i integral de cada alumne/a, tenint en compte les seves capacitats motrius, intel·lectuals, afectives i socials.

A través del moviment, els alumnes van adquirint un major coneixement i domini del seu cos; adquirint les nocions d’espai, temps, ritme i lateralitat. Alhora adquireix nous aprenentatges motrius que ha d’organitzar i estructurar.

Els infants realitzen una activitat importantíssima pel seu desenvolupament alhora que gaudeixen d’allò més.

Deixa un comentari