II Bicicletada Font-rúbia

El dimecres 3 de novembre celebrem la II Bicicletada Font-rúbia i convidem a totes les famílies a arribar amb bicicleta a l’escola. S’establiran les rutes i horaris següents:

Ruta de llebeig: inici a les 8:15 a la plaça de la Rovira Roja; més tard a les 8:30 a La Massana; i a les 8:45 a la plaça de l’ajuntament de Guardiola.
Ruta de xaloc: inici a les 8:15 Grabuac; després a les 8:30 a la Serra dels Bous; i a les 8:45 a La Fanga.
Ruta de mestral: inici a les 8:00 a la plaça de Can Castellví; més tard a les 8:20 a la plaça de l’Alzinar; i a les 8:45 a la plaça de Can Rovireta.
(Per la perillositat que comporta passar per la carretera es recomana a les famílies de Les Casetes d’en Raspall i el barri de Sta. Maria unir-se a la ruta de xaloc)

A cada una de les rutes hi haurà persones adultes, famílies i mestres, que faran d’acompanyants. Tots aquells adults que aquell dia teniu disponibilitat i podeu fer d’acompanyants a les rutes amb bicicleta, o bé posar una furgoneta per a fer possibles tasques de suport, poseu-vos en contacte amb l’escola.

En el cas que no disposeu de bicicleta o teniu algun problema mecànic o de logística, poseu-vos en contacte amb el correu de l’escola a8017244@xtec.cat.

Per aclarir dubtes o fer alguna consulta, us ­podeu adreçar a secretaria de l’escola o enviar un correu a a8017244@xtec.cat