Informació sobre les eleccions al Consell escolar

Responent a la convocatòria d’eleccions del Consell Escolar de l’escola Font-rúbia s’han presentat dues candidates que opten a les dues places vacants i són:

• Lorena Lacueva Montull, mare del Gerard i la Gemma Guilamany Lacueva, de 2n i P3.
  • Ana Isabel Navarro Márquez, mare de l’Arnau i l’Arés Via Navarro, de 3r i P4.

A la butlleta del vot trobareu els noms de les dues candidates que es presenten i un espai en blanc per si voleu donar el vot a un altre pare/mare que no hagi presentat candidatura. A la butlleta, però, només es pot donar el vot a dues persones

Les votacions seran el proper divendres dia 30 de novembre de 16.00h a 17.00h al vestíbul de l’escola.

Us animem a tots a participar-hi, entre tots farem una escola millor!!!”