La setmana del Circ i Sant Jordi!!

Del 8 al 12 d’abril a l’escola celebrarem la setmana del circ. El dilluns anirem d’excursió tota l’escola al circ Copons a Copons i dimarts començarem els tallers de circ durant totes les tardes, hi hauran diferents grups que es titularan per personatges de circ.

Aquí podeu veure les fotos de les diferents activitats que vam fer durant aquesta setmana!

A més a més, tot just tornant d’una setmaneta de vacances, el dia 23/4/2019 a l’escola Font-rúbia vam celebrar la diada de sant Jordi. El primer de tot va ser anar al gimnàs a veure l’obra de teatre que van fer els de cicle mitjà. Quan van acabar, 5è i 6è vam cantar sonet de paper, una cançó de la Cantània. Quan vam acabar de cantar vam anar al menjador a preparar la parada de llibres.

Aquí podeu veure les fotos i vídeos de les actuacions de Sant Jordi!

Lucía i Gerard