la setmana universal

Aquest any a l’escola hem fet la setmana universal. Hem fet tallers de jocs, slime, coreografia amb uns balls molt animats. Manualitats,  hem fet  volar un coet, també un platet volador amb un alien de plastilina. En el taller de cuina hem fet meteorits amb  xocolata desfeta i cereals que estaven boníssims !!! Tot súper divertit, ens ho vam passar molt bé.

Vam fer grups amb tots els companys de l’escola i també van venir pares i mares  a ajudar-nos als tallers, ens sembla que a ells també els hi va agradar molt la setmana universal.

Lucía Hita  i Rebeca  González

mireu les fotos

1 comentari a “la setmana universal”

1. siii! va ser molt divertit! les activitats ens van agradar molt, sobretot el taller de cuinar, on es feien meteorits de xocolata, estaven boníssims!

Respon