Les Colònies

El passat dia 21 d’octubre els alumnes de 3r a 6è vam anar de colònies a Juneda, Lleida.

Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è vam anar de colònies a Juneda, al camp d’aprenentatge “les obagues”. A les 9:15 sortíem cap a Juneda amb 1h i 40min de camí per endavant. Quan vam arribar i ens vam posar a  esmorzar.

Després  ens va rebre un noi molt amable que es deia Albert i ens va explicar el funcionament de la casa. Seguidament vam fer un joc per descobrir les diferents parts de la casa i quan vam acabar ens vam instal·lar a les habitacions.

Tot seguit ens van acompanyar a dinar i després de dinar vam fer 4 grups, i amb aquells vam començar a fer els tallers, apicultura, granja, farines i transformació d’aliments. Tots ells eren molt interessants i divertits.

Seguidament, al acabar, un dels grups va parar la taula per sopar i quan la van tenir parada tots entrarem a sopar, estava molt bo!!!

Els altres dos dies vam anar rotant els tallers, de manera que tots poguéssim fer-ho tot.

A les dues nits fèiem diferents jocs de nit, el del primer dia va ser el de els macarrons, el típic, una persona s’amaga un macarró i l’altra l’hi ha de trobar amb 5 segons. I el joc de nit del últim dia es deia “ ESCENARI OBERT”  van penjar un full on tothom si podia apuntar amb un pseudònim com “la floreta”, i a la nit actuaves davant de tots els companys, era totalment opcional.

I aquestes van ser les colònies a Juneda!!!

Gina i Arés, 6è

1 comentari a “Les Colònies”