Gran recapte d’aliments

Des de l’AMPA Font-rúbia col·laborem amb El Gran Recapte d’Aliments, una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària. Des del 18 al 22 de novembre podeu portar els aliments … Continua

Mes del reciclatge al menjador

Hem començat el mes del reciclatge al menjador de l’escola. Cada dia ho anirem a tirar amb els nens i les nenes del segon torn. Cada setmana hi haurà uns responsables.

Ens visita la Castanyera

EL passat dijous vam rebre la visita de la Castanyera. Com a mostra d’agraïment li vam cantar cançons, recitar pomes, dir endevinalles i acudits. Tot seguit vam menjar castanyes i panellets. Vam gaudir d’allò més del moment. Fins l’any que … Continua

Les Colònies

Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è vam anar de colònies a Juneda, al camp d’aprenentatge “les obagues”.

Exposició de Tardor i Panellets

Com cada curs quan arriba la castanyada, els alumnes que en tenen ganes, realitzen una manualitat relacionada amb la tardor o panellets. Aquest curs n’hi va haver de molt originals i bonics. i tots els panellets estaven boníssims!

Festa de la Castanyada

El dia 31 d’octubre, com ja és tradicional a l’escola donem la benvinguda a la tardor celebrant la festa de la Castanyada.

Imaginem un nou pati: la caseta de fusta

Gràcies a tota la comunitat educativa, des de la família que va trobar la oferta, qui s’ha ofert per venir-la a buscar, a la brigada que l’ha anat a buscar i col·locat al pati, i a tota l’AMPA per regalar-la a l’escola, a partir d’avui els i les alumnes de l’escola tindran aquesta caseta per jugar.

Imaginem un nou pati : cordes

Cada dia els alumnes estan més entusiasmats amb les novetats del pati. La última adquisició ha estat penjar cordes al pati que estan tenint molt èxit.

L’Esther explica un conte

De manera puntual, alguns mestres, a l’hora del pati, ens convoquen a la biblioteca per explicar-nos un conte. És una activitat totalment lliure i van els alumnes que els hi ve de gust sentir un conte o una petita història. … Continua

La Tardor a la Biblioteca

A la biblioteca escolar ha arribat la tardor acompanyada de llibres. Esperem que entre tots els utilitzem per gaudir de la lectura i la recerca i alguna coseta… Mireu aquí la petita exposició i animeu als infants a venir a … Continua