Aparcament a l’escola

Benvolgudes famílies

Ens cal la vostra col·laboració a l’hora de venir a buscar els vostres fills i filles a l’escola a les 16:30h. L’autocar que fa el servei de transport escolar ha de poder accedir a la zona que té habilitada per recollir els alumnes que fan ús d’aquest servei. A més, puntualment coincideixen més d’un autocar a la mateixa hora.

És per aquest motiu que NO HI PODEN HAVER COTXES que dificultin l’entrada d’aquests vehicles grans NI AL CARRER DE L’ESCOLA NI A LA ZONA CENTRAL DE L’ESPAI DE DAVANT DEL CAMP DE FUTBOL per tal que els autocars puguin maniobrar correctament.

Per facilitar l’aparcament correcte de vehicles podeu fer servir, si  és necessari, la ZONA DE DARRERA DEL MAGATZEM MUNICIPAL i la ZONA A TOCAR DE LA CARRETERA que s’habilita com a aparcament durant les festes i celebracions municipals.

Complir aquestes petites accions ajudarà a tenir una sortida de l’escola més relaxada i segura!

aparcament