Festa de la Castanyada

El dia 31 d’octubre, com ja és tradicional a l’escola donem la benvinguda a la tardor celebrant la festa de la Castanyada. El mateix dia a la tarda, tots els alumnes de l’escola rebrem a la castanyera amb danses, cançons i poemes.

A més a més, farem una petita exposició al vestíbul de l’escola amb:

Manualitats de Tardor que hauran realitzat a casa els alumnes de Cicle Inicial.

Panellets que els alumnes de Cicle Mitjà i Superior hauran elaborat amb les seves famílies. (Aquesta només es podrà venir a veure el mateix dia 31 a les 9 h i/o a les 12:30 h)

Al menjador ja podem gaudir de la decoració de tardor.

Cicle infantil

PARTICIPA EN L’ELABORACIÓ DE PANELLETS

El dia 30 d’octubre a la tarda els alumnes de Parvulari, faran panellets per celebrar la festa de la Castanyada.

Les famílies d’aquest cicle que hi vulgueu venir a participar, aviseu a les tutores mitjançant una nota a la bellugueta.

PARTICIPA EN L’EXPOSICIÓ DE PANELLETS

Com és tradició, cada any, per aquestes èpoques us convidem a participar en l’elaboració de panellets.

El dimecres 31 d’octubre farem una exposició dels panellets aportats pels alumnes de cicle mitjà i superior que hi participin.

 Els participants han de portar a l’escola un conjunt de panellets amb un paper on hi consti el títol del conjunt, el nom de l’autor/a i el curs.

 El panellets han de ser fets pel nen o nena, que únicament poden rebre ajut oral, és a dir, se’ls pot explicar com han de planificar la feina i els passos que han de seguir, però no ajudar-los manualment.

 Han d’estar fets amb ingredients naturals.

 Hi haurà un diploma per a tots els participants.