Festa per a tothom!

El passat divendres dia 14 de desembre vam celebrar la tradicional cantata al Centre Recreatiu de Guardiola on tots els nens i nenes de l’escola ens van dedicar cançons que han estat treballant a l’escola. Tota la cantata va estar presentada pels alumnes de 6è i va culminar amb l’actuació de les mestres!

Esperem que totes les mares, pares, amics i familiars gaudíssiu del dia i de l’estrena del nou local!!

Aquí podeu veure les fotos de la cantata (gràcies Laura per fer de fotògrafa!!).

Aquí podeu veure el vídeo de l’obra de teatre a càrrec dels artistes i les artistes de 3r i 4t!

Tot seguit, teniu el recull de les cançons de parvulari i de primària.

Aquí podeu veure les preses falses de la gravació de la presentació per part dels alumnes de sisè!

Molt bon final d’any 2018 i millor inici del 2019!!