Setmana Olímpica!

Aquesta última setmana de trimestre hem celebrat la SETMANA OLÍMPICA!

Dilluns, l’alcalde va fer entrega de les torxes olímpiques als alumnes més grans de l’escola, qui van ser els encarregats de portar-la fins als de Cicle Mitjà, Cicle Inicial i finalment els de Parvulari! A la pista poliesportiva vam fer l’encesa del pavater que ha restat en flames tota la setmana!

Els alumnes ens hem organitzat en set grups diferents i al llarg de tota la setmana hem fet diverses activitats relacionades amb els Jocs Olímpics:

– Taller de mascotes.

– Jocs tradicionals.

– Esports en equip.

– Dansa i coreografies.

– Atletisme.

– Gimnàstica.

– Jocs Paralímpics.

Finalment, el divendres 18 ha tingut lloc la cloenda dels Jocs Olímpics de l’Escola Font-rúbia, on tots els grups han mostrat les seves danses i s’ha realitzat l’entrega de medalles!

Aquí us deixem algunes fotos per a que pugueu veure tot el que hem fet!

Molt bona Setmana Santa! Ens retrobem el dimarts 29 de març!

12 comentaris a “Setmana Olímpica!”

1. M’han agradat molt les activitats que ham fet duran la setmana olímpica, la que més m’ha agradat a sigut la dels paralímpics, perque et sents com un d’ells i saps i practiques la manera que ells fan esport. 😀

2. M’ho he passat molt bé, mestres a vosaltres també us volia donar les gràcies per haver organitzat les activitats, també dir-vos que m’ha agradat que les activitats duressin tota la setmama (a la tarda) perque els altres anys anaves molt de volit i no et donava temps de acabar l’activitat.
    Un altre cop gràcies a tothom per haver-ho organitzat

3. Hola nois!!
    M’ha fet molta il·lusió llegir els vostres comentaris perquè veig que realment ho vau passar molt bé! I als mestres ens fa feliços veure que a més d’aprendre us agraden les activitats que hem pensat per vosaltres…
    Jo volia aprofitar per felicitar-vos ja que durant els cinc dies tot va anar sobre rodes i no es va haver de cridar l’atenció a ningú.

També aprofito aquest espai per agrair a totes les persones que no són pròpiament de l’escola la seva col·laboració que ens va ajudar a que tot funcionés com esperàvem: Ajuntament (Alcalde, regidors, treballadors i brigada ) i mares col·laboradores que les vam fer venir amb el dinar al coll cada dia però elles ens van ajudar amb un somriure a la boca a tota hora! GRÀCIES A TOTS!!