olimpíades saludables

A l’escola hem fet un taller que es diu: ”olimpíades saludables”. Les activitats se centraven al voltant de cinc aspectes importants  que eren:

1-L’alimentació:  hem de menjar cinc racions de fruita i verdura al dia. Hem de beure cinc gots d’aigua mínim al dia tot i no tenir set.

2- La salut: un esportista que no descansa, no avança. Després de fer esport ens hem de rentar.

3- L’esport escolar: amb classes d’educació física no en tenim prou. És important fer activitat poliesportiva, coneixerem més esports i farem més amics.

4- L’activitat física: un bon esportista ho és a dins i fora de la pista. Puja per les escales, juga al pati, sigues actiu.

5- Els valors: millor perdre intentant millorar, que guanyar fent trampes.  Si ens esforcem, millorarem!!

Hem fet jocs  a la pista que ens han servit per tenir més clar aquests aspectes que són uns hàbits molt saludables.

En acabar ens han regalat un vol per menjar fruites, verdures, cereals…aliments saludables.

Un joc per recordar quines són els hàbits saludables que puc millorar  i un horari per fer un seguiment de l’activitat física diària.

Ha estat una activitat molt profitosa i engrescadora.

mireu les fotos

Les classes de 3r i 4t