Quina cara!!!!

Els alumnes de segon hem treballat la descripció a l’aula i ho hem fet d’aquesta forma tan original que us mostrarem. Podem dir que ha estat un matí de treball amb rialles que ens ha passat molt ràpid.

Ens hem rigut una barbaritat!!!!! Quines combinacions tan gracioses i estranyes han sortit!!!!!!

I per a que sapigueu de què us parlem…us posarem en situació!

L’Alma ens ha preparat les fotos de les nostres cares tallades per sota dels ulls, quedant aquestes en dues parts. Cadascun de nosaltres hem escollit una part de dalt i una part de baix. Ho hem pegat a la fitxa i…COMBINACIÓ NOVA DE CARES FORMANT UN NOU PERSONATGE! Després de col·locar-ho al full ens hem posat mans a la feina i hem fet la descripció d’aquest personatge que teníem al davant.

Us deixem unes quantes fotos del treball fet a classe i així podreu veure els resultats.

Gràcies per llegir-nos. Ens veiem a la següent entrada!!!