Sant Jordi

Després d’haver passat l’últim Sant Jordi confinats, des de l’escola vam voler celebrar una Diada recuperant les activitats que realitzàvem amb anterioritat. Així doncs, al llarg de les últimes setmanes vam estar preparant cançons, poemes i manualitats varies relacionades amb Sant Jordi.

El divendres, dia de Sant Jordi, i aprofitant aquest fantàstic entorn que tenim,  les famílies vau poder gaudir  del concert de Sant Jordi, i escoltar les cançons que els alumnes havien après.

També hi va haver un escenari perquè alumnes, pares i mestres poguessin tocar un instrument, cantar o recitar un poema, i vam quedar meravellats pel talent que tenim a l’escola.

Tant la parada de llibres nous com de segona mà va ser un èxit, però cal mencionar especialment el llibre dels 50 anys de l’escola, on es recullen fotografies històriques de l’escola.

Esperem que gaudíssiu dels concert de Sant Jordi tant com nosaltres preparant-lo.