Sant Jordi a l’escola

Bon dia famílies!

Com bé sabeu, la setmana passada vam celebrar el Sant Jordi a l’escola Font-rúbia. Vam obrir les portes per a que poguéssiu venir  veure la Llegenda de Sant Jordi, interpretada pels alumnes de Cicle Mitjà del taller de llengua oral i les diferents actuacions de la resta de grups d’infantil i primària.

Per a tots aquells que no vau poder venir, aquí us deixem unes quantes fotos de la celebració!

A més a més, ahir ens va venir a visitar el Carles Sala, autor dels llibres de lectura que hem llegit de 1r fins a 4t. Ens va explicar com era el seu dia a dia, en què consisteix ser escriptor, com s’inspira…

Esperem que us agradin les fotos!

Recordeu que demà 29 d’abril, NO HI HA ESCOLA! Molt bon cap de setmana llarg!!

3 comentaris a “Sant Jordi a l’escola”