Tallers de llengua de CM

Els dijous a la tarda, els nens i nenes de 3r i 4t fan tallers de llengua…  a veure què ens expliquen!

EL CONTE DIGITAL

Aquest curs 3r i 4t fem un taller que es diu el conte digital.

Hem fet quatre grups i cada grup ens estem inventant un conte, quan tinguem el conte i els dibuixos acabats ho passarem tot a l’ordinador  i per últim posarem els contes al bloc de l’escola!!!

Marc Sala i Max Termens

Hola pares i mares!

Aquests dies hem estat fent un conte digital. I ara l’hem posat al bloc de l’escola. Ens a semblat molt guai. Entra a mirar-los!

Primer ens vam inventar la historia, després vam fer els dibuixos i després vam posar l’escrit a l’ordinador.

DÍDAC I ARNAU

LET’S COOK!!

Cada dijous a la tarda ens toca fer tallers de llengua. Un grup de 3r i 4t fem el taller de cuina en anglès. El primer dia vam fer un sanwix i nubes cremades. El segon dia macarrons amb formatge. El tercer dia pancakes.  Un altre dia truita  a la francesa. Després hot-dogs i  el darrer dia vam fer fajitas.

Aitor Roanes i Èric Olivella

AQUÍ PODREU VEURE FOTOS D’AQUESTS TALLERS!

2 comentaris a “Tallers de llengua de CM”

1. Eric, ja t’imagino amb quines ganes esperaves els dijous a la tarda per preparar aquests menjars tan bons i atipar-te. Quina golafreria!!! Quins bons cuiners que sereu. Ja us demanaré que em prepareu algun plat d’aquests i em convideu, ja,ja,ja….

Respon