El dilluns 29 de setembre els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola Font-rúbia hem fet una excursió a peu a Mas Moió amb l’objectiu de veure de prop el nostre paisatge, i concretament poder-nos fixar en les cabanes de pastor i els marges fets amb pedra seca.
L’excursió l’hem fet a peu pels camins que van des de Guardiola, passant per la Masana i fins arribar a Mas Moió.
Durant la caminada hem tingut la desagradable sorpresa de trobar-nos un munt de deixalles. Malauradament no és la primera vegada que passa i per això ja dúiem alguna bossa per poder-les recollir. En tot cas, el que més ens ha sorprès en aquesta ocasió és la quantitat i la varietat de vidre que hem recollit.
Un cop hem tornat a l’escola ho hem tret tot de les bosses i hem observat que alguns dels envasos ja deuria fer molt temps que estaven a la natura. Els hem pesat i hem vist que hem recollit més de 9 kg!
Des de la nostra classe fem una crida a tots els veïns i excursionistes per mantenir l’entorn net i recollir els embolcalls o brossa que generem i que cadascú s’ho emporti a casa seva si no es troba un contenidor o paperera.