50 anys d’escola….Un aniversari sense celebració

Vam començar el curs passat amb la il·lusió  de qui  celebra un aniversari d’any rodó, i no n’hi havia per menys : l’Escola Font-rúbia feia 50 anys!

Durant el curs vam anar preparant diverses “actuacions” per celebrar l’efemèride, i teníem moltes ganes de celebrar-ho amb tots els veïns i veïnes   un diumenge del mes de maig…. Evidentment la pandèmia ens va estroncar  aquesta il·lusió i vam haver de passar la data que s’havia escollit cadascú tancat a casa i somiant en retrobar-nos i, sobretot, recuperar la normalitat que se’ns havia quedat enrere d’un dia per l’altre…

La comissió que estàvem al capdavant de la Festa vam pensar que no havíem de desistir i vam ajornar les activitats i sorpreses que teníem preparades per aquell  dia  posposant-les per  la tardor… l’únic que no havíem anunciat era la data, n’havíem après i l’estat del COVID ens aconsellava ser prudents,  però els preparatius continuaven en marxa.

El curs actual l’hem començat amb moltes ganes i a la vegada amb  força incertesa, ja fa dies que  som a la tardor i a la nostra escola ens mantenim bé,  amb els primers freds ha arribat algun constipat però res més!  De tota manera el moment actual de la pandèmia ens fa ser prudents i tornar a fer un pas enrere i aparcar la Festa dels 50 anys de l’escola que amb tanta il·lusió havíem preparat. La festa, com la teníem prevista l’anul·lem, no té sentit anar-la posposant eternament… I esperem que trobem un bon moment més endavant per compartir totes juntes un altre aniversari: no serà el 50 però potser serà el 55 o el 53; al cap i a la fi la xifra tan sols és una excusa per compartir amb tothom  un bon dia plegats!

Som tossudes de mena i al llarg del curs buscarem moments en que el COVID ens deixi relaxar una mica i us prepararem alguna sorpresa que ens agradarà compartir amb vosaltres! Us n’anirem informant i dient les dates perquè us les pugueu  reservar!