Bicicletada

El dimarts 18 d’octubre després de que la majoria de companys de Cicle Mitjà hem arribat a l’escola amb  alguna de les 3 rutes de BICIBÚS vam fer la 1a bicicletada del curs i la 1a que feien els companys i companyes de tercer!

Un cop descansats i refrescats vam enfilar cap a la Massana i la Rovira Roja. Entre vinyes i presseguers i alguna puja que ens va fer esbufegar una mica a mig matí vam arribar al Parc de les Alzines. Allà de seguida van arribar els companys de Cicle Superior que havien fet una ruta una mica més llarga i vam esmorzar tots junts. Després d’esmorzar vam poder jugar una estona i així vam agafar força suficient per fer la tornada cap a l’escola.

Va ser una jornada que a totes ens va agradar molt tot i que hem de reconèixer que vam arribar una mica cansats.