Butlletí informatiu – març 2020

BUTLLETÍ INFORMATIU – MARÇ

INFORMACIONS GENERALS

FEM CONFERÈNCIES

Els dies 5 i 11 d’aquest mes, a les 11’30h, els alumnes de Primària, de manera individual, per parelles o en grups, faran petites exposicions sobre algun tema treballat a l’aula.

Les famílies hi esteu convidades. Aquí us deixem el calendari i el títols de les ponències:

Dijous 5 a les 11’30h

ALT PENEDÈS

Aula de música Classe de 1r Classe de 3r Classe de 6è

JORNADA AL PATI DE L’ESCOLA

El proper dissabte 7 de març des de les 9h del matí es convoca una nova jornada de pati per construir i instal·lar les jardineres al pati d’infantil i l’espai de música. Després es farà un dinar col·lectiu.

Per més informació podeu contactar amb l’AMPA o amb l’escola als correus:

a8017244@xtec.cat

ampafontubia@gmail.com

PORTES OBERTES

El dijous 19 de març a les 15h de la tarda es farà la jornada de portes obertes de la nostra escola, per aquelles famílies que estiguin interessades en matricular als seus fills/es el proper curs 2020-2021, vulguin conèixer com som i com treballem.

VOLS VENIR EN BICICLETA A L’ESCOLA???

Si esteu interessats/des en venir a l’escola en bicicleta us animem a fer-ho! Ara els alumnes podran deixar les seves bicicletes més segures, dins el recinte escolar.

A l’entrada d’infantil trobareu uns aparcabicicletes, uns suports, on deixar les vostres bicis.

ROBA I OBJECTES PERDUTS

Us recordem que al final de cada trimestre la roba perduda, que ningú ha vingut a recollir i està sense marcar, serà donada als contenidors de Roba Amiga, Caritas o similar.

Així, abans d’acabar aquest trimestre, encara podeu venir a fer una ullada a consergeria i recuperar alguna peça de roba, carmanyola o objecte perdut.

LA SETMANA DE L’EIX TRANSVERSAL: “FEM 50 ANYS D’ESCOLA

La darrera setmana d’aquest trimestre, del 30 de març fins el 3 d’abril a l’escola celebrarem la setmana del 50è aniversari!!!

Com és costum, a les tardes, els infants es barrejaran per grups i faran tallers i activitats relacionades amb l’eix.

Com cada any, us convidem a col·laborar i compartir aquestes tardes amb totes i tots nosaltres, ja que pensem que és una oportunitat per trobar-nos i gaudir d’estones d’aprenentatge lúdiques i divertides. Si hi esteu interessats, ompliu la butlleta que trobareu al final d’aquest butlletí.

20 DE MARÇ… FESTA

Us recordem que el divendres 20 de març és un dels dies de festa de lliure disposició de l’escola. Així, aquesta romandrà tancada.

L’ASSOCIACIÓ D’AMICS DELS POBLES SAHRAUÍS

L’Associació d’amics dels pobles sahrauís volen agrair la participació a totes les famílies col·laboradores en aquest acte de recollida d’aliments, medicaments i material escolar, que tant necessaris són i que aniran destinats als camps d’Argèlia.

Moltes gràcies a tots i a totes!!!

CiCLE  iNiCiAL

SORTIDA AL MMACA

El dimarts 3 de març els nens i nenes de 1r i 2n aniran a Cornellà, al Museu de les matemàtiques De Catalunya, on faran una visita guiada i el taller “Descobrim la geometria”.

És una sortida de tot el dia, per tant, cal portar la samarreta de l’AMPA i una motxilla amb l’esmorzar i el dinar (recordeu: entrepà o carmanyola amb el menjar, aigua i una peça de fruita).

TALLERS DE PLÀSTICA

Necessitem que cada nen i nena de 1r i 2n porti un tetrabrik (tipus de llet) net per dins.

CiCLE  iNiCIAL i MiTJA

ANEM AL TEATRE

El dimecres 4 de març, al matí, els alumnes de 1r, 2n i 3r aniran a Cal Bolet de Vilafranca a veure l’obra de teatre en anglès: Aladin.

CiCLE SUPERiOR

SORTIDA AL MNACTEC

El dimarts 10 de març els alumnes de 5è i 6è aniran al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa a visitar l’exposició Enérgeia a partir de la qual treballaran una part del temari de medi.

L’excursió serà del tot el dia, per tant, cal portar una motxilla amb l’esmorzar, el dinar i una ampolla d’aigua.

ACTIVITAT DEL MENJADOR

El divendres 6 de març, al menjador, per celebrar el dia de la DONA, es farà una dinàmica sobre les desigualtats de gènere i una manualitat: Xapa o imant del Dia de la Dona.