Butlletins i comunicacions

octubre 2020

INFORMACIONS GENERALS

INICI DEL SUPORT ESCOLAR PERSONALITZAT

Aquest mes es començarà a realitzar el SEP. Els alumnes que hi han d’assistir rebran una nota on s’indicarà els dies i l’horari.

FESTA DE LA CASTANYADA!!

Com és tradicional a l’escola, celebrarem la festa de la Castanyada per donar la benvinguda a la tardor.

El dijous 29 d’octubre, a la tarda, gaudirem d’aquesta festa per cicles amb la preparació d’alguna cançó, dansa, poema… I com a cloenda, menjarem les típiques castanyes torrades!

12 i 30 D’OCTUBRE… DIES FESTIUS

Us recordem que el dilluns 12 és festiu i el divendres 30 d’octubre és festa de lliure disposició. Per tant, aquests dos dies l’escola romandrà tancada.

FESTA DELS 50 ANYS D’ESCOLA

Degut a la situació actual de la pandèmia, l’escola ha decidit suspendre definitivament la festa dels 50 anys d’escola. Tot i així, estem pensant de fer un petit acte del que ja us informarem.

SUSPESES LES ACTIVITATS DE LA MANCOMUNITAT

Les activitats previstes per aquest mes d’octubre de la Mancomunitat amb els alumnes d’infantil i Cicle Mitjà han quedat suspeses ja que no poden realitzar-les amb les dinàmiques i metodologies que feien servir fins ara.

PAGAMENTS MES D’OCTUBRE

A partir de la segona quinzena d’octubre es farà el cobrament de la 1a quota trimestral de 40€ en concepte de sortides i material fungible i la bestreta dels Camps d’Aprenentatge, 20€  (només als/les alumnes que hi van).

CICLE INICIAL

SORTIDA A VILANOVA

Sortida al Port de Vilanova i la Geltrú  el divendres 9 d’octubre per descobrir el port pesquer. És una visita dinamitzada per conèixer les parts del port i les diferents barques i arts de pesca que utilitzen els pescadors.

Després anirem a dinar a la platja de Ribes Roges.

CICLE SUPERIOR

COMPOSTATGE A L’ESCOLA

La  Mancomunitat Penedès-Garraf ens ha fet arribar un compostador a l’escola. Els alumnes de Cicle Superior han fet una activitat relacionada amb el compostatge: “El compostador… una caixa de sorpreses! D’aquesta manera reciclarem els residus orgànics que fem a l’hora d’esmorzar.

Butlletins anteriors

Deixa un comentari