Carnaval

El passat divendres dia 21 vam fer el carnaval a l’escola. Com cada any a l’escola tenim una temàtica i aquest any és la dels 50 anys .

Ens hem basat en la temàtica i hem fet les disfresses d’objectes antics, objectes propis de l’escola, o d’aniversari. Parvulari anaven de llapis i les mestres de maquinetes, Cicle Inicial anaven de pastissos, Cicle Mitjà anaven de pacman i dels seus monstres, i per finalitzar, el més grans anavem de cassetes, walkman i la majoria amb uns altaveus anomenats “loros”, típics dels anys 80.

Cada any fèiem una volta a la pista amb música, però aquest any es va decidir de fer una volta al voltant de l’escola. A alguns els hi va agradar però a altres no tant. A l’arribar a la pista es van fer unes voltes i ens vam asseure, i l’Anna la directora va anar cridant per cicles, i tots vam anar ballant balls tradicionals que la  majoria els va triar l’Ester. A final els de 6è vam ballar el ball del “chu-chua”.

Per finalitzar el Carnaval, tots i totes vam menjar pastissos, que algunes pares i mares havien portat, tots molt bons!

Foix i Gina 6è

1 comentari a “Carnaval”