Celebració de la Festa de Fi de Curs

El passat divendres vam celebrar la Festa de Fi de Curs a l’escola Font-rúbia. La festa va començar amb les coreografies de cada curs, on els alumnes van simular agafar un avió, mirant des de la finestra i fent parades pels diferents continents.

L’esdeveniment va ser conduït per l’hostessa de vol i el comandant de l’avió, que van anar presentant els diferents grups amb gran entusiasme i alegria. En acabar, vam acomiadar el grup de 6è amb una emotiva cerimònia, regalant-los la tradicional samarreta amb la fotografia de classe i cantant la cançó de comiat.

Després, vam gaudir d’un sopar tots junts, reforçant els vincles entre famílies, mestres i alumnes. Com cada any, va ser una festa molt emotiva i agradable. Gràcies a tots per fer d’aquest esdeveniment una ocasió tan especial!