Cicle Mitjà Gaudeix de les Jornades Esportives

La setmana passada, els alumnes de cicle mitjà van participar amb gran entusiasme a les jornades esportives celebrades a Vilafranca. Aquestes jornades, pensades com a cloenda del curs escolar, van permetre als nostres alumnes interactuar amb nens i nenes de la seva edat de diferents escoles del Penedès, fomentant així l’amistat i la cohesió entre ells. Les activitats esportives no competitives van ser una manera fantàstica de mostrar les seves habilitats físiques i d’aprendre valors com la col·laboració i el respecte. Tots van gaudir d’una jornada plena de diversió i esport, fent d’aquesta experiència una de les més destacades del curs.