Cicle superior gaudeix de les Jornades esportives

La setmana passada, els alumnes de cicle superior van assistir amb gran entusiasme a les jornades esportives a Vilafranca. Aquest esdeveniment anual reuneix estudiants de diverses escoles del Penedès per a una jornada plena d’activitats lúdiques i esportives no competitives, marcant així el final del curs d’educació física. Els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de demostrar les seves habilitats esportives, alhora que es divertien i feien nous amics. La jornada va ser un èxit rotund, amb tots els participants gaudint de cada moment i tornant a casa amb grans somriures i records inesborrables. Felicitats a tots per la seva participació i esperit esportiu!