comença el curs 2019-2020

Després de les merescudes vacances,  amb energies renovades i amb molta empenta i entusiasme, comencem el nou curs escolar 2019-2020.

Els alumnes han arribat a l’Escola amb molta alegria per poder retrobar els seus amics, conèixer els mestres i companys nous i sobretot saber què significa ser d’un curs més gran.

Aquest curs és molt especial per l’Escola, ja que celebren el 50è aniversari. És per això, que aquests primers dies, després de la retrobada tant esperada amb els amics i companys, els alumnes estan guarnint l’Escola amb motius del 50è aniversari. Mentrestant, els més petits, els de P3, sembla que s’estan adaptant molt bé a l’escola.

Desitgem que aquest curs sigui ben profitós per a tota la comunitat educativa i que, al final, puguem recollir els èxits fruit del treball i de l’esforç.