Decorem l’escola

Aquests primers dies de col·legi  hem estat decorant l’escola.

Hem cosit banderoles per que es puguin reutilitzar durant la resta de cursos, també hem demanat a les famílies que portessin samarretes velles per retallar-les i teixir-les a les baranes de l’entrada de l’escola anunciant els 50 ANYS. A l’entrar a l’escola hem fet un 50 amb les mans plenes de pintura de tots als nens i nenes de 1r a 6è. A l’hora de netejar-nos les mans amb tovalloletes ens vam adonar que era molt poc ecològic i per aprofitar-les i reflexionar els nens i nenes de sisè vam pensar de penjar-les pel sostre de l’escola, per tal de donar una altra oportunitat.

Gràcies als alumnes de 1r fins a 6è per ajudar a decorar l’escola en el tema de “L’ESCOLA FA 50 ANYS”.

Els alumnes de 6è

Julen i Foix