Junta de l’AMPA

Totes les mares i pares de l’escola formem part de l’AMPA. Per a que aquesta funcioni hi ha una Junta que organitza i coordina les tasques assignades i tot allò que promovem.

Les principals són l’administració ­comptable i la gestió del menjador, així com l’organització dels diferents esdeveniments i festes ­escolars.

Per poder garantir que la feina de ­l’AMPA segueix duent-se a terme amb eficàcia i responsabilitat des de la Junta fem una crida a la incorporació de mares i pares que vulguin aportar el seu granet de sorra a la constant millora de les condicions educatives de les nostres filles i fills a l’escola.

Membres de la Junta de l’AMPA

Funció Nom Telèfon Correu electrònic
Presidència Marc Galimany 647631639 ampafontrubia@gmail.com
Secretaria i Subvencions
Miriam Garcia  672196104
ampafontrubia@gmail.com
Tresoreria Andrea Trujillo 616070550 tresoreria.ampa@escolafontrubia.com
  Nerea Rodriguez 647008668 tresoreria.ampa@escolafontrubia.com
Consell Escolar i comunicació Berta Junyent
ampafontrubia@gmail.com
Menjador Lidia Moreno
609885467 menjador.ampa@escolafontrubia.com
Jessica Sánchez 687717322 menjador.ampa@escolafontrubia.com
Esdeveniments i extraescolars
Gemma Càlix
676719729 ampafontrubia@gmail.com
Fàtima Ramiro 627569213 ampafontrubia@gmail.com

Si alguna mare, pare o tutor necessita fer una petició a la Junta, agraïm que es posi en contacte amb el membre de la Junta que porti el tema ja sigui per correu electrònic, per telèfon o mitjançant la bústia de l’AMPA que hi ha a l’exterior de l’escola, al costat de l’entrada principal.

Si no sabeu segur quina és la persona de contacte, podeu enviar un correu a l’adreça electrònica de la Junta de l’AMPA ampafontrubia@gmail.com, o posar-vos en contacte amb la presidenta, qui us adreçarà a la persona que millor pugui resoldre la vostra petició.

__

Sempre es necessiten nous voluntaris per cobrir les vacants que puguin anar sorgint curs rere curs per agafar el relleu dels membres de la Junta actual. És necessari que la Junta estigui completa pel seu bon funcionament.

Qui tingui ganes de col·laborar en el bon funcionament de l’escola en benefici del seu alumnat es pot posar en contacte amb qualsevol membre de la Junta o a través de l’adreça electrònica ampafontrubia@gmail.com.