Final de curs: Moments Inoblidables i Bones Vacances!

Un any més, el curs escolar ha arribat a la seva fi, i amb ell ens acomiadem d’un any ple d’aprenentatges, creixement i moments inoblidables. Volem agrair a tots, alumnes, famílies i mestres, per la vostra dedicació i esforç al llarg d’aquests mesos.

Com ja és tradició, l’últim dia de curs hem celebrat el partit entre mestres i els alumnes de 6è. Aquest any, hem jugat un emocionant partit de pitxi, on tots ens ho hem passat d’allò més bé.

També hem gaudit d’un esmorzar conjunt, compartint rialles i converses.

Després d’esmorzar, hem cantat tots junts “Amigos para siempre”. Ha estat un moment molt especial que sempre recordarem amb afecte.

Per arrodonir la jornada, hem anat a la piscina, on tots hem pogut refrescar-nos i passar una estona divertida.

Ens acomiadem d’aquest curs desitjant-vos unes molt bones vacances. Esperem que gaudiu d’aquest merescut descans i que torneu amb les piles carregades per començar un nou curs ple d’il·lusió i noves aventures.

Ens retrobem el proper curs!

Bones vacances a tothom!