Jo vaig amb mi

El primer grup de Cicle Mitjà que aquest curs ha fet el Taller de teatre ja ha finalitzat les 10 sessions i el passat dimecres dia 1 va estrenar l’obra  que havia estat preparant aquests dies.  L’obra que van realitzar porta el títol de “Jo vaig amb mi “ i és una adaptació del conte infantil que porta el mateix títol  i és de l’autora Raquel Díaz Reguera.

A l’estrena de l’obra es va convidar els alumnes d ‘Educació Infantil, de Cicle Inicial i els companys de Cicle Mitjà que no feien el Taller; i també hi van assistir les famílies que ho van voler que bàsicament eren les dels alumnes que actuaven.  Els actors i actrius estaven una mica nerviosos abans de començar l’estrena, però com que els papers els tenien molt treballats i estudiats van actuar molt bé i van quedar contents amb el resultat! Enhorabona a tots els artistes!