LA PRIMERA SORTIDA DE CICLE MITJÀ!

El passat divendres 18 de novembre els de Cicle Mitjà vam fer la 1a excursió del curs i va ser genial!!! Al matí vam visitar l’Observatori Fabra: primer vam veure tots els  aparells meteorològics que hi havia i ens van explicar com funcionaven; després vam anar a la part més alta de l’edifici sota la coneguda cúpula i vam veure el telescopi que té 120 anys i utilitzen els astrònoms per observar els planetes, les estrelles… Ens va agradar molt i ens van fer unes explicacions molt interessants que ens han servit per finalitzar totalment el tema de la Terra que havíem treballat a l’escola. Després vam dinar al mirador observant la ciutat als nostres peus i després encara vam fer una caminada fins al Parc d’Atraccions del Tibidabo.

Va ser un dia molt complet, però la cirereta del pastís va ser que vam estar més de tres hores per arribar a l’escola ja que vam trobar un embús monumental, però pels nens i nenes aquesta llarga estona a l’autobús va ser super-divertida, ja que van muntar-se una petita festa dalt de l’autocar! En resum va ser un  dia ben farcit d’anècdotes !