LAB 0-6

Aquesta setmana els alumnes d’infantil hem anat al Lab 0-6 de Manresa, un centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica per als infants.

Al llarg del dia hem fet un taller i també hem experimentat amb les diferents propostes científiques i manipulatives que ens han preparat.

El taller Aigua de colors consisteix en pintar l’aigua amb elements naturals de la natura com fruites: pebrot, raïm, tomàquet… Ho hem fet picant i triturant la fruita, separant amb un colador el suc i la fruita i després posant aigua amb un comptagotes. Per acabar ho hem posat en un pot de vidre que ens l’hem endut a l’escola.

Durant les propostes científiques hem experimentat amb rampes, sorra, llum, minerals, hem fet moure pilotes bufant, hem vist diferents radiografies, hem construït amb troncs…

Ha estat un dia fantàstic i els infants s’ho han passat molt bé!