Trets d’identitat

Educació integral

Eduquem els alumnes de manera harmònica en la seva totalitat, tenint en compte  les capacitats intel·lectuals, ètiques, físiques, emocionals i socials, per fomentar el ple desenvolupament de la personalitat.

Educació emocional

Ressaltem la importància del benestar emocional de l’alumne per a poder desenvolupar plenament les seves capacitats. Treballem l’autoestima, la gestió d’emocions i sentiments, l’empatia, la resolució positiva de conflictes i la comunicació assertiva.

Educació inclusiva

Fomentem una mirada integradora partint dels diferents factors de diversitat: gènere, capacitat intel·lectual, procedència sòcio-cultural, raça, salut… entenent-los com un factor d’enriquiment.

Educació aconfessional

Respectem les diferents maneres de pensar i vetllem perquè tothom sigui ben acceptat siguin les seves creences.

Educació socialitzadora

Entenem l’escola com l’espai més ampli on l’infant inicia les seves habilitats socials per formar part d’un col·lectiu estructurat.  Per aquest motiu:

  • Estimulem en els alumnes l’interès, participació i respecte per l’entorn, cultura i realitat més propera.
  • Fomentem l’interès per conèixer altres realitats, pobles i cultures com a font d’enriquiment.

Educació en la cooperació

Eduquem els alumnes basant-nos en el treball de la cooperació i la solidaritat com a valors fonamentals i com a via per superar les dificultats i assolir els reptes que es plantegin.

Participació activa

Considerem fonamental la participació conscient de totes les persones i institucions que formen la Comunitat Educativa per tal que el funcionament sigui més ric.

Educació ambiental

Treballem per comprendre i millorar les relacions amb el medi i fomentem accions que ajuden a cuidar el nostre entorn més proper i el planeta en general.

Fomentem la reducció de residus, la separació i reciclatge de la brossa, l’estalvi energètic, etc.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.