Nevada

El dilluns 27 de febrer ens vam despertar amb una gran alegria! El paisatge estava una mica enfarinat! A l’hora de començar l’escola ja no nevava i com que hi havia molt poc gruix i no ens permetia jugar-hi una mica al pati les mestres de Primària van decidir que faríem una petita volta pels volts de l’escola així veuríem el paisatge i podríem tocar una mica la neu. Ens va agradar molt poder jugar-hi i fins i tot vam  anar ajuntant diverses boles de neu que havíem fet per muntar un petit ninot de neu a la plaça de Can Rovireta. De seguida vam tornar a l’escola i la neu ja estava pràcticament fosa.