PARAULES DOLCES

Els nens i nenes de primer tenim un repte molt gran i especial. Hem d’aconseguir 100 paraules dolces.

-Què són paraules dolces?

-Doncs són aquelles paraules que quan les sentim, les diem o ens les diuen ens fan estar bé. Per exemple: amor, petó, perdó,etc.

Nosaltres en sabem unes quantes però no tantes, per tant, hem demanat ajuda a tots els nens i Mestres de l’escola. I també us volem demanar a tothom qui llegeixi aquesta noticia que ens ajudi.

Tenim un pot a l’entrada de l’escola on podeu deixar un paperet amb la vostra paraula dolça.

Ens ajudeu?

Moltes gràcies.

1 comentari a “PARAULES DOLCES”

1. Ens sembla una iniciativa molt xula. Esperem que aconseguiu la vostra fita i que tots les aprenemt i les fem servir molt sovint.

Gràcies!

Respon